hai guys...

hai guys...
Thanks For Viewing My Pages :) by: EatyGhazali

Friday 2 December 2011

PERMAISURI .. cheritera dongeng, itu dulu T__T

# Assalamualaikum w.b.t ...

time-time cani susah pulak nak lelapkan mata , banyak benda nak dipikir .. bila duk sorang-sorang hadap lappy neh , mulalah teringat kat family dikampung , ma , karenah adek2 , nak gaduh ngan adek2 , n pape yang ade kat kampung . taw x betapa rindu aku masakan ma ! :'(

ditambah pulak tadi tengok something yang agak menyakitkan mata , something yang buat aku sedeh , yang buat aku rasa xleh nak tahan airmata neh keluar dari kelopak mata , sadis ! sadis sangat jiwa ini .. ape korang rasa bila ape yang pernah kita miliki dulu kini dah jadi milik orang laen ? its mean , dulu mase couple bagai nak rak , sayang sangat .. tapi skunk dengan senang dia bole bagi orang laen ? yelaa , dulu mase couple adela lagulagu cinta yang jadi tema percintaan kita kan , walaupun just lagu tapi meaning , value tu tinggi taw . sebab ape ? sebab orang yang kita sayang tuh tujukan lagu untuk diri kita .. sekarang ????

SEKARANG sila klik disini , bila semuanya dah xde pape , lagu yang jadi tema cinta kita dulu dia dah bagi orang laen , senang je kan ? LELAKI , kenapa mudah sangat buat camtu ? even kita dah xde pape , aku yang tengok neh agak sedeh la . agak terguris sampai keluar airmata neh . kecewanya aku dengan sikap dia .. kita putus xbermakna ape yang pernah kita lalui , ape yang pernah awak bagi saya lupakan terus , TAK !

lagu itu milik saya , kenapa bagi lagu yang sama kat orang laen ? bagi la lagu laen , tolongla .. banyak lagi lagulagu laen  .. erm , xguna nak meratap kat sini eaty !

    * setiap bait-bait lagu neh pernah buat aku rasa bangga , bangga sebab akulah PERMAISURI dia,  tapi dulu ..  suatu masa dulu ....

 Aku rela hidup dengan mu
Demi bahagia...
Hanya Tuhan bisa memisahkan kita

Di jaga dan lena kukuntum kerinduanku

Untuk mempersembah sayang padamu
Keharuman bunga tak seharumnya cintaku
Istimewa untuk sunting jiwamu

Bermula pandang pertama

Kau utuskan senyum mesra
Aku ingin seribu tahun lagi
Bersamamu...

Kubinakan mu istana

Aku rendakan bahagia
Dengan niat suci
Kaulah permaisuri
Sambutlah cinta abadi

Genggam dan semat di hati
Manisnya asmara
Kekal selamanya

CikPariPari's words : bila dah putus sesuatu hubungan tu , bukan bermakna kita kan lupakan segala kengan yang pernah tercipta ketika bersama sama dulu <3

No comments:

Post a Comment