hai guys...

hai guys...
Thanks For Viewing My Pages :) by: EatyGhazali

Wednesday 30 November 2011

bila orang besar jadi budak kecik , belajar piano main lagu budak-budak ..

# Hiya peeps ! entri neh aku xnak emo sebab aku ade kawan-kawan yang memahami .. :) so enjoy this ! agagaga :P

  Malam neh agak borink , so aku just nak upload something yang ' giler-giler ' untuk meng'happy'kan (ade ke ayat cani eyh ?) hati aku neh hah .. korang yang menyampah nak tengok vlog neh awal2 lagi jangan tengok ! jangan bagi aku hangin sebab mood aku 'meme' x elok malam neh .. seriously !



  * video neh agak meluat ! awal-awal i tell u .. just for fun .. neh ktorang record time praktikal , curi-curi tulang .. so what ? AAK* ? lantak .. chill sudeh , jangan nak bnyak komplain oke ? ^_*

 *CikPariPari's words : Kalo x silap neh lagu budak-budak tadika .. 'mary had a litle lamb , litle lamb , litle lamb ... HEHE XD ..

* FootNote : percakapan kitorang didalam video ini agak menggerutu , ntah pape .. so jangan amek kesah sangat la oke ?
 AAK tuh merujuk kepada 'Ade Aku Kesah ? '

No comments:

Post a Comment