hai guys...

hai guys...
Thanks For Viewing My Pages :) by: EatyGhazali

Monday 28 November 2011

Dia Bukan Jodoh Kita .. ;(

assalamualaikum pembuka bicara .. :)
lama sudah tidak bermadah disini ye ? bukan sombong , tp xde masa nak memerah otak kt sini .. eccecece , berlagak ! HAHA .. hadap pesbuk bole pulak kan ?  whateverrrrr ^^ .. saat aku meluahkan perasaan kat sini neyh , percayalah hati aku sangat sebak :( , sayu ngan ape yang dah berlaku .. tapi aku tetap kuat !!

Atceli aku tataw camane nak mulakan neyh , sebab dah lama tak berblog ,aku frust , serabut ngan bermacam-macam perkara , damn ! haishh , hidup neh kalo xde problems 'meme' x sah kan ? TUHAN je taw betapa lemahnye aku nak hadapi semua neh . Tapi dalam kelemahan aku terselit satu semangat nak lawan . Patah Tumbuh Hilang Berganti ??!! what the foot of this hah ?  korang mesti dah boleh agak kan kenapa ? herm , aku malu la story hal privacy aku , aku malu sebab gagal lagi lam hubungan neyh .. tapi orang selalu cakap , dah xde jodoh nak buat camane kan ? gagal maksudnye disini adalah .. jengjengjeng , ' BERCERAI ' ! eyh , bercerai dalam maksud couple je .. hey ! senang je cakap kan ? tapi yang menanggung aku neh hah .. err , gedik ! aku bukan sedeh sangat pon , cuma rasa ralat and saket hati je lebih sebab as long kenal aku dah buat yang terbaek tapi ........ ! SIGH =,='

berakhirnye satu hubungan yang dah lama terjalin , sape x sedeh kan .. tipu la kalo aku cakap aku x sedeh .. akan sedeh jugak walaupun a bit ! tiga tahun couple tuptup hancus ! hancus , hancus sehancusnye hati aku neh , sebab ? sebabnye orang ketiga ? ntahhh , aku pon xtaw .. banyak sangat sebab musabab .. tapi sebab orang ketiga maybe punca terbesar kot .. xnak la buka cerita kat sini , nanti lagi menyeksa hati aku ! kita berpisah mungkin perangAi masingmasing yang dah xboleh nak get along ..

TAPI .. percayalah , bukan mudah nak melupakan .. even pahit yang kita dapat kita tetap akan kenang akan ape yang penah kita lalui selama kita kenal .. dulu aku selalu cakap , ' kau bukan yang pertama , tapi mungkin yang terakhir ' . 'MUNGKIN ' perkatan neh memang menyakitkan ! kita mengharap , sebab mungkin dia yang terakhir bagi aku .. x mudah nak tutup buka lama then buka buku baru ..TAPI , kembali kepada takdir dan jodoh , semua berlaku bukan kehendak kita ..

kadangkadang aku penat nak hadap perasaan bodoh aku neh ! aku penat nak mencari .. penat nak mulakan hubungan yang baru , aku takut ape yang bakal aku lalui lebih perit dari ape yang penah aku lalui .. so , adakan lebih baik aku mengekalkan status 'Miss Single ' neh ? atau aku lebih senang berkawan daripada ada hubungan yang serius seperti :
         1 . lebih dari kawan ? (@__@)
         2 . teman tapi mesra ? ^^
         3 . kita kenal-kenal dulu then baru pikir soal hati ?
         4 . LEBIH BAIK AKU AVAILABE (sape-sape nak kawan aku ON je ! ) ^__*
         5 . and last , jadi andartu ? HAHA .. XD


* sampai sini sudah la ye ? tak mampu nak menaip dah . sedeh + ngantuk + bengong dah neh .. ade masa nt kita jumpa lagi ! see yaa .. peace :D

                                            





* sekuat mana saya setia,sehebat mana saya merancang, sejauh mana saya menunggu,sekeras mana saya bersabar,sejujur mana saya menerima awak.......jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama...kita tetap tidak akan bersama....


;(







CikPariPari's words : tak perlu mengejar cinta kot , sebab makin dikejar makin cinta itu lari . so , moghale of da stoghy nye .. biar cinta kejar kita ! :P  tongong !!


FootNote : Aku terpaksa guna ayat skema sebab lebih enak membaca kalo ayat tuh x short sangat , n x borink sangat .. haduii punn !

No comments:

Post a Comment