hai guys...

hai guys...
Thanks For Viewing My Pages :) by: EatyGhazali

Wednesday 30 November 2011

kepala hotak dah macam tong sampah !

#cool eaty cool ! cool ....  sabar separuh daripada iman sayang ! T___T
     * aku xde tempat nak mengadu selaen dari bloggie yang aku sayang neh !

Salam sayang dari CPPB ....
  Pada saat aku coretkan rasa hati malam , aku dalam sedu .. aku menagis kah ? ntah , entah kenapa malam neh airmata berlinangan dikelopak mata .. adakah aku sedang bersedih ? Hanya Tuhan yang tahu :'( ..

 Bila kita mengelak dari sesuatu yang kita x inginkan , makin dekat ia datang kepada kita .. bila kita dah mula menyayangi seseorang tuh , makin kita rasa orang tuh jaoh dari kita .. KENAPA ? diri aku x mampu nak jawab semua tuh ..


 Sampai bila aku nak macam neh ? x layak nak happy macam orang laen ? x layak nak di sayangi , menyayangi ? Bila aku nak sayang someone , aku takut nak sayang dia lebih sebab aku takut aku yang akan kecewa , frust and something ! TAPI ... aku dah TERsayang dia , and skunk aku sendiri yang kecewa ngan ape yang aku rasa ... Padahal aku taw yang aku dah hadap satu risiko yang paling besar sebab dia dah ade orang yang dia sayang ! U , kenapa u baek sangat ngan i ? Kenapa kita kenal ? Kenapa u layan i macam kita neh loving couple ? kenapa u bagi i harapan ? u taw i tengah sedeh n u datang hulurkan kaseh sayang u , i dah TERjatuh sayang kt u .. ! lagi-lagi 'KENAPA' ! xde sape yang mampu jawab soalan tuh EATY !

 'Eaty , sedar eaty !  .. jangan layan perasaan bodoh tuh ! '  .. Oh my Gucci ! aku perlukan seseorang yang boleh paham ape yang aku rasa skunk neh ..

 


 * CikPariPari's words : jangan terlalu mengharap akan sesuatu yang tak pasti , jangan terlalu menanti orang yang xsudi menghulur :'(

i wish u were here
* Footnote : maaf kalo CPPB terlalu emotional sangat , orang tengah sedeh .. macam-macam rasa , yang pasti aku sedeh ! 
















  

No comments:

Post a Comment